Update 15.5.2018

HERNÍ:

  • opravena chyba, kdy mobové občas hitovali skrz objekty
  • retail like spotřeba kamael soul
  • retail like despawn minionů, když master zemře
  • retail like texty pro Adventurer Guildsmana
  • retail like Dragon Valley efekty a herby
  • opraveny vizuální chyby při vyvolání summonů
  • opravená chyba ve FlagZone s PvP vlajkou
  • opravena chyba s pozicí hráče (heading)
  • přidán heading do teleportů
  • opravené skilly, nyní se spotřebuje shot jen když někoho zasáhne
  • opraven heal, kdy nebylo možno healovat, když byl cíl blokován
  • opravená drobná vizuální chyba v Sel Mahums
  • opravená drobná chyba, summon už neztrácí nobless buff po smrti
  • minioni se nerespawnou po odstranění master corpse, zůstanou pouze, když je master raid
  • přidání dalších common skillů do jádra serveru
  • přidání chybějících systémových hlášek
  • oprava stávajících systémových hlášek
  • opraven vote engine
  • opraveny cesty mobů
  • opraven chybný spawn v Atomic foundry, nyní je podle retailu
  • mobové v Atomic foundry mají nyní náhodně generovanou cestu chůze
  • implementováno několik dalších metod v liště zkratek pro budoucí použití
  • opraven spawn některých mobů
  • předělány časy Olympiády
  • přidán modul pro kontrolu IP na Olly
  • opravena chyba, kdy Van Halter boss neměl miniony
  • opraveny lokace některých mobů
  • předělána lokace Plains of Lizardman
  • opraven staty některých questů
  • opravena chybná kalkulace některých skillů pro klasu duelist
  • opraveny některé questy pro třetí class, nyní fungují správně i v partě
  • opraven servitor share efekt
  • upraveny menší změny v AI bossů
  • drobné opravy chování, když je hráč ve stunu, nebo v paralýze, musí přerušit cast skillu
  • newbie helper už nedává cubiky
  • opravena chyba, nyní se nespotřebuje soul, když skill startuje, ale nedokončí se
  • casting speed je nyní retail like
  • opravena chyba, když se zasekne mob v textuře, je automaticky portnut na další bod ve své trase
  • minioni se nyní despawnou, když není raid ukončem zabitím, ale despawne se
  • chest přejmenovány na TreasureChest
  • oprava problému s nesmrtelností některých mobů
  • opraveny některé podmínky a kontroly při zápisu v hradu

 

TECHNICKÉ:

  • oprava algoritmu pro instanci Fisherman
  • oprava validace pozice hráče, hráči již nebudou zapadávat do textur, hra bude více hratelná
  • přidány porty pro adminy pro lokace Gracia a Hellbound
  • implementace DAO pro MySQL databázi
  • opravena chyba, kdy byl u prodeje kompletního setu dostáván damage
  • všechny python scripty převedeny do java
  • opravena chyba v liště zkratek (shortcuts)
  • request action přesunut z jádra do data
  • opravena položka pro skill transfer (holy pomanders je vypnut, když je vypnut multiple drop)
  • předěláno cca. 70% v engine, přidáno mnoho vylepšení kódu
  • opraveny configy pro bosse Van Halter
  • přidány volby v admin menu pro Van Halter
  • opravena metoda pro canFinnishAttack
  • implementován video systém pro budoucí použití
  • přidány nové lokace pro teleport GM
  • přidáno více funkcí pro kontrolu geodat
  • přidáno více funkcí pro Instance managera a pro Abstract scripty
  • xml pro pety nyní umí obhospodařit více, než jednu položku
  • předělány packety pro multisell list
  • vyčištěn a předělán kód v jádru
Jste zde: Home Update Update 15.5.2018